Saturday, September 22, 2012

raya bersama

dalam seumur hidup saya, ini la yang pertama kali saya beraya dengan owng saya sayangg..yela kan say da janji nk tjukn awk kat abh saya ( bakal bapk mentua )... berani datng sorng2 raya ,,raya pertama plk tu..
dan dapt mgenali kelurga besar saya...semua mulut bising2..hehee..tp semua terima awk taw..family saya terima awk... saya  nk cakp saya berasa bersyukur mengenali dri awak...ada hikmah kan..hehehe
terima ksh sudi raya nan saya :)


terlupa plk..saya nk ckp terima ksh sebab sudi bawak saya jumpa mak n ayh awak...sgt seronok mgenali mereka..harap jodoh kite pnjng ye sayng...


nie time awak anta saya balik rumah...hehee..da pndai amik pndai pulng kt family dia...
belum jadi laki bni x leh la nk dok skli..hahaha..kne anta balik kt family dia la ye..hehe..


pagi raya menuggu saat awak datng menemui keluarga saya...dengan senyuman yang ada...saya senyumn untuk di pagi raya.. hari bermkna untuk diri saya NOR SYAZWANI BINTI ISMAIL..


alamak da lewat,saye tido dlu ye wahai si dia :)



suke ! komen la..

No comments:

Post a Comment