Saturday, September 22, 2012

cerita dan cerita

cerita dan cerita ?? mksudnya ???? mksudnya saya nk cerita pertama kali kite berjuma ingt x???ala yang kt tesco taiping tu..hahhaha..itulah hari yang saya tggu selama saya mgenali dri awak...hari tu hari yang ckup bersejarah bg dri saya.. haritu juga haty x tenteram..yela mne xnya nk jmpa owng yang bakal jadi suami saya...dengan kekuatan yang ada dalam diri, tepat pada hari JUMAAT bersamaan 17.8.2012...bertemunya saya dan si dia yng ad dlm hati...awak taw x kite bertemu dalam bulan yang mulia taw...semoga allah mgekekal kn perhubungn kita..kutkn perhubugn kita...beri kite kesabaran ...dan dalam pkul 3 mcm tu bertemulah kite ...terkejut nyerr saya ,,inikh di yang saya cinta ?? hahhaha ...betol la dia yng ku jumpa adalh bakal imam saya.....


muke exited nak jumpa.,,nmpk sgt x sbr nk jmpa..padahal dalam haty gelabah je...hhhaha

: menuggu dia...sebenarnya dia da smpai da..kt car park..tgh paeking kete..time nie allah  saje mgetahui perasaan saya... muke merah...

:: simple giler saya jumpa awak.
:: saya malu jumpa awak..sebab awk smart gile
:: tp kite jumpa kejap je kan. .
:: i am happy bile jumpa awak...
suke ! komen la..

No comments:

Post a Comment