Saturday, September 22, 2012

kesabaran

Assalamulaikum...salam pencinta yang dicintai...da mlam baru nk stat menulis..sementara menuggu awak balik kje..saya pon stat menulis kisah kita..malam yang dingin...dengan adanya angin yng sepoi2 bahasa gitu mmbuatkan haty nie semakin rindu kt awak....walaupon kite jauh tp haty dan cinta nie x pernah rase kurang walupon skit...semakin hari semakin banyk taw...penghubung kite hnyalah telefon dan mesej..wlpon awk kje yng x tentu mase tp awk ttp nk jgk call saya tnya khbar...saye mghargai...saya akn bersabar mnggu awak balik.. '"sayang....u make me smile , saya cintakan awak sepenuh haty saya "'..


: penantian dengan penuh kesabaran ...
: tapi dalam haty tetap bertanya " bila la sayng nie nk balik jmpa saye ? "
: Sabar dan tetap bersabar mnggu si dia yng cintai..





suke ! komen la..

No comments:

Post a Comment