Friday, January 4, 2013

merisik day !

setelah berkurun lamanye...baru tersa nak update..bukan saje2 x nk update..sebb terlalu bz dengan keje..maaf la..hehe..sebelum tu muqhadimah..Assalamualaikum...pagi yng ceria..tanggal 9 DISEMBER 2012 ...adalah permulaan hari bg melangkah ke arah yang lebih besar..mksudnya le arah alam rumah tangga...insyaallah...satu step telah berlalu..tinggal lagi 2 step..dan bermula kisah yang sebetul...hehhe...ya allah permudahkan segalanya ya allah..hanya padamu aku bermohon...sambung yang ats tu ea....sebenarnya pada hari tu datang la keluarga si dia untuk nertanya adakah aku sudah berpunya...dan cakap pnya cakp dan letak pada bulan 5 2013 aq akn ditungkn dengan si dia..tarikh x tentukan lagi..sebb family aku berada di sabah...sob sob sob.. semoga berjalan dengn lancar..pada merisik tu aku dengan seikhlas bg la sedikit buah tangan..aq bg kek, buah n bahulu bersama anak2 nya..hehhe... ... x ad cte la...huhu..t cte akan bersambung waktu bertunang t ea...
 for my love : awak saya nk ucap terima kash sebab terima saya sebagai bakal isteri awak... :)
                    semoga allah berkati hubungan kita..n semoga hubungn kita kekal hingga akhir hayat
                    sayang sayang abang sangt....

muke relax je.dalam hati takut kot...tangn berpeluh2..

side tepi..makeup sendiri...hehhee..

waktu nie dah nek..ibu panggil suruh nek..ya allah malunya..ramai pulak ada kt situ...sebba tu tunduk je..malu..

mak starting nk g kat aku...amboi dia syok je muke aku tgk...senyum je...dia yang bju biru tu...sebelah dia tu adik dia..hehhe..ansem plk nengok si dia..

for the last...mak sarungkn cincin...senyum la...hehe..abes semua gg nampk,,

jelingan lepas dapat cincin..hhhehehe...

nantikan smbungnnya :)

lepas semua selesai..dia datng balik dengan bawak durian..nyumm nyumm.... abes semua pakt amik..sdp plak..hehhe tq dear :)

xoxo =D
suke ! komen la..

2 comments: