Saturday, October 13, 2012

kautsar , atin , yin

pagi yang sejuk dan dingin nie x tahu la nak wat pe..sangat la borinx.nk wat pe..capai lektop n start menaip la ape lagi..keluar jugak akhirnya tentang makcik2 yang comel nie..haaaa mkcik ok ! sedar diri da besar keh..hahhaa...besties yang lebih mengenali selama 6 tahun lebih...fuyoooo beb lame jugak kita kenal kan...dari sekolah menengah sampai la sekarang..sekarang nie jarang la jumpa sebab semua beljar jauh2..waaaaaaa sangat rindu akan korung semua...rindu nak gelak2..rindu nak cakpa merapu...hmmm so sad...korunx taw sejak kite berpisah sebab belajr nie korunx x penah aq lupa walau sikit pon..gamba2 korunx terpampng besar kat dalam frame gambar n aku letak kt meja study taw...even aku sedih aku still pndang muka korinx..coz aku taw korunx taw perasaan aku mcm mane..korunx taw peragai aku macam mane..semua korunx taw kan...aku nak cakap korunx kawan yang aku paling sayang hingga akhir hayat aku ...janji kita " best friends forever " BFF kn...aku rindu nak peluk korunx,manje2 ngn korunx..waaaaa pliz came back all my memory... i want. :(  kite akan  berkumpul ..janji kawan..


 kautsar n me

yin n me

me , kautsar n atin

suke ! komen la..

No comments:

Post a Comment